dilluns, 5 de novembre del 2007

EAGLES: Long road out of Eden


Avui pel TN-migdia de TV3 han donat la notícia de l’aparició d’un nou àlbum del conjunt dels Eagles.

Jo ja en tenia notícia gràcies al meu amic blocaire “Saltenc” que m’informà ja fa molts dies enrera de la seva imminent aparició. Per això dissabte passat ja vaig anar a cercar el doble CD i avui us el recomano, en especial a tots aquells que vau ser amants de la seva música.

Per fer un tastet us poso aquí una de les balades més boniques que he trobat en aquest nou treball de la banda. Es diu “What do I do with my heart”

Desitjo que us agradi...

boomp3.com

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Una portada preciosa complementada amb una balada encara millor, bona compra si senyor. Aquests dies estic revisant el DVD "Hell Freezes Over" un concert en directe dels Eagles, que van oferir el 1994, molt recomanable, amb una sonoritat de cine. Si vas a la nostra casa comuna el trobaràs

jorge pallas ha dit...

Presentació i portada, mol bé.El compact en línies generals no está
malament és d'aquells cds, que a mesura que ho vas escoltant t'agrada més.
La balada és una peça que ja t'agrada la primera vegada que l'escoltes.
Em sembla bé que hagin tornat, ja que aquests grups no poden desaparèixer, però em quedo amb la seva etapa anterior i les seves obres mestres.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin