dijous, 3 de gener del 2008

Es hora de fer balanç de l'any...




Tal com fan la majoria de blocaires que conec, ha arribat l'hora de fer una mica de balanç de l'any que hem deixat enrere. Per mi el primer any de blocaire a la xarxa, i aquí sota queden reflectits els resultats i estadístiques que l'StatCounter ha fet per mi...

Em sorprèn a mi mateix veure la incidència d'abast mundial que això dels Blocs ha anat prenent, i una cosa que vaig començar com un joc o una aventura informàtica, ha anat prenent cos i estenent-se per tota la geografia del planeta.

Summary (SorroBloc) 3rd January 2008 16:07:44


Daily | Weekly | Monthly | Quarterly | Yearly



Select Date: or -
Select Data: Show Page Loads Show Unique Visitors Show Returning Visitors
Select Graph:Bar Graph | Area Graph | No Graph

Save As Default

Page Loads Unique Visitors First Time Visitors Returning Visitors
Total 2,492 1,174 850 324
Average 1,246 587 425 162

Year Page Loads Unique Visitors First Time Visitors Returning Visitors
2008 41 23 15 8
2007 2,451 1,151 835 316

download excel download csv

* * *

Les estadístiques ja sumen fins i tot les primeres consultes d'aquests primers dies del 2008., però fa impressió veure que al 2007, el meu bloc es va obrir 2.451 vegades i vaig tenir 1.151 visitants únics, interessats a veure què els podia aportar el meu Bloc.
D'ells 316 sembla que els va agradar i hi van retornar diverses vegades...

Però, el més sorprenent de tot és veure i constatar la enorme diversitat de procedències de les consultes. És el que més em meravella.

Aquí sota, i sense ànims de ser exhaustiu, us en relaciono les darreres que he pogut constatar gràcies al recull que el mateix programa StatCounter ha detectat:

Desde llocs tant insòlits com,

- Taipei (Taiwan) – durant 3m.19s.

- Adelaida (Austràlia) – durant 21m.14s.

- Tokio (Japon)

- Mountain View/California (USA) – múltiples visites

- Illinois (USA) – 1m.3s.

- Fairfax/Virginia (USA) – 20s.

- Los Angeles/California (USA)

- Nashville/Tenessee (USA)

- Evansville/California (USA)

- Spisska Nova Ves/Presovsky (Slovakia) – 42s.

- Romania – 18s.

- Roma /Lazio (Italia) – 5m.33s.

- Gent/0ost-Vlaanderen (Bèlgica) – 1m.

- Malmö/Skane (Sweden)

- Copenhagen (Denmark)

- Bochum/Nordrhein (Germany)

- Trier/Rheinlan-platz (Germany)

- Mulhouse/Alsace (France)

I no tant insòlits com els de la península i del meu propi país:

- Madrid – 5m.45s.

- Saragossa – 12m.45s.

- Bilbao – 2m.50s.

- Pamplona – 26m.30s.

- Còrdova – 45s.

- Albacete – 3m.30s.

- València

- Palma de Mallorca, múltiples visites

- Alacant

- Càdis

- Lisboa (Portugal)

- Girona – 6h.24m.

- Lleida

- Sabadell – 3m.45s.

- Barcelona, diverses connexions


* * *

Sé que no són unes estadístiques gaire espectaculars, però a mi, com a principiant que sóc en el món dels Blocs, m'han fet una certa il·lusió i he volgut compartir-la amb tots els qui em podeu llegir.


LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin