dijous, 11 de setembre del 2008

Curiositats i coincidències d’un final d’estiu...

Avui és la Diada Nacional de Catalunya, i ja tenim altre cop instaurada la inútil i estèril “guerra de les banderes” per part de l’estat uniformista, immobilista i retrògad.... Què hi farem, és com una “cantinel·la” repetitiva de cada Diada.

Per això, avui, que no volia parlar de política, començo penjant l’estelada al meu Bloc, on els “manaires” estatals no hi poden ficar les seves grapes...


Però la meva intenció, era parlar una mica de les vacances, després de tants dies d’estar pendent de la política i dels seus representants. I he titulat així aquest post “curiositats i coincidències”, perquè m’he trobat amb la mateixa circumstància paradoxal amb la que em vaig trobar l’any passat per aquestes dates (vegeu aquí).


És a dir, vaig poder gaudir d’un magnífic bany en una cala solitària, per mi sol, en plena Costa Brava, un dia 2 de setembre. Val a dir que eren ja les 6 de la tarda, però l’aigua estava boníssima, fresca, neta, excel·lent. Sabeu què passa?. A l'agost tothom ha de fer vacances alhora i tot s'amuntega i es col·lapsa, s'acaba l'agost i tot es buida i queda desert i és quan pots aprofitar per gaudir dels llocs de vacances sense empentes. Algun avantatge hem de tenir el jubilats, oi?.


Vegeu les imatges...



No us diré de moment l’indret, no fos cas que anéssiu a "okupar-lo" i no pogués tornar a experimentar un altre any aquell plaer de pau i bellesa exclusiva. Només us dono una pista... Costa brava nord, a partir del cap de Creus cap amunt.


Hem estat 10 dies gaudint de la platja i de la natura en aquesta zona priviliegiada de la Costa brava nord, i tampoc es tracta ara de fer una crònica exhaustiva de les banyades en cales solitàries, de les excursions i caminades pels camins de ronda, i de les descobertes de romànic exclusiu que hem pogut fer durant aquests dies, per això avui, em limitaré a incloure una sèrie de fotos d’alguns dels llocs fantàstics dels que hem pogut gaudir.


Es tractava també de donar senyals de vida al meu Bloc, després d’uns dies d’absència i agraint els comentaris que alguns lectors m’han fet als darrers posts de caire polític i reivindicatiu que vaig introduir.


Anem, doncs, a recòrrer una mica el país a través d’alguns dels seus magnífics escenaris...


(camins de ronda cap al nord...)


i ara unes vistes de l'espectacular i mineral Cap de Creus...


(i ara camins de ronda cap al sud...)


(i una petita passejada per un poblet d'interior...)


(anem cap a l'interior a descobrir el romànic profund de Sant Quirze de Colera...)


(i acabem el dia al port de pescadors...., mireu a quin preu venen la gamba i a com la pagarem nosaltres...)


Totes aquestes fotos estan preses en la zona Costa brava nord, a partir del Cap de Creus i la zona de Port de la Selva, Selva de Mar, Llançà, Colera, etc.


* * *

Una darrera curiositat que es va produir aquests dies fou que, mentre nosaltres gaudíem d'una pau i d'una desconnexió total, aquest bloc va experimentar una mena de terratrèmol cibernetico-blocaire, ja que entre els dies 8 - 9 i 10 de setembre, desde el Tomelloso de Castilla-la Mancha, i també des d'algun altre indret, algú es va dedicar a mirar i remirar i regirar aquest meu bloc, fent tornar boges les estadístiques que van registrar un espectacular nombre d'entrades, 350, 501 (rècord del bloc en un sol dia) i 205 respectivament durant aquests tres dies.


3 comentaris:

Maurici ha dit...

Bona Diada "Sorro"

rebaixes ha dit...

Bona diada. Per arribar aquí he gaudit de la delìcia d'unes fotos que valen mils de poemes i pintures, llàstima de no tenir un ratet i treure pinzells i llàpis. Sou impresionant Sorro. L'avi Anton.

Salvador ha dit...

Gràcies Avi Anton per les vostres lloances inmerescudes. Celebro que disfruteu llegint les meves cròniques.
Una abraçada

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin