dilluns, 23 de febrer del 2009

Segon aniversari - Dos anys d'emocions...!!!


Avui, 25 de febrer de 2009, fa exactament dos anys que vaig començar l'aventura d'obrir un Blog.

Han sigut dos anys d'experiències i d'emocions, de treball i de sensacions molt diverses, però per damunt de tot dos anys de relacions i d'intercanvis.

L'apassionant món dels blocs ens proporciona moltes sorpreses, però els més interessant de tot és que ens permet conèixer gent nova, fer coneixences i també nous amics "virtuals" que a vegades, per circumstàncies diverses, poden arribar a concretar-se i a trobar gent de veritat, de carn i ossos, amb els que mai hauries pogut imaginar que arribaries a establir una connexió.

Dos anys és una fita en la que molts blocaires es dediquen a fer estadístiques i números, com vaig fer jo mateix en el meu primer aniversari, però avui no m'extendré gaire en això. Si no m'he descomptat aquest deu ser el post 160 que faig al Sorrobloc. Fa gràcia veure com els comptadors van sumant visites, ja he superat les 18.000, i veure com algunes venen de llocs insospitats, o com les webs que classifiquen blogs, et van apujant el "ranquing"..., per Technorati ja tinc un nivell 10 -quin honor- !!.

Però tot això és un tema menor al costat del tema que he apuntat abans. Les noves relacions i les amistats. Aquesta per mi és la millor experiència i la que t'anima a continuar treballant i explorant aquest món apassionant.

Com que una bona manera de celebrar aniversaris és amb un pastís, n'he posat un al començament del post, però sobretot també ho és celebrar-ho amb un bon ram de flors, per això he pensat obsequiar-vos a tots els que em visiteu regularment amb aquest "bouquet" recull de flors boscanes. Ja coneixeu molts de vosaltres la meva passió per les muntanyes, doncs he anat recollint aquestes flors per totes les muntanyes del món i us les ofereixo per que en gaudiu i per celebrar aquest segon aniversari.

Fotos de Flors


Gràcies a tots els amics als que us agrada llegir-me...!!!

* * *

6 comentaris:

Maurici ha dit...

Moltes felicitats Salvador,per molts anys i amb la mateixa inquietud.
Una abraçada i molta salut!
Marià

Anònim ha dit...

Felicidades, te las mereces.
Te agradezco el ramo de flores, pero lo que hay debajo de las velitas tiene que estar delicioso y si lo acompañamos con un cava catalán mejor que mejor.
Un abrazo

Francesc Puigcarbó ha dit...

per molts anys! Salvador, pensa que hi ha una blocaire russa de cent anys, o sia que tens molt de temps per endavent. Felicitats

Xiruquero-kumbaià ha dit...

M'afegeixo "trés volontier" a les felicitacions, Salvador.
Ànims(veig que no te'n falten)i endavant!
Salutacions cordials i xiruqueres.

Mercè Solé ha dit...

Per molts anys!
Mercè

Eduard ha dit...

MOltes felicitats i moltes gràcies per les teves paraules !!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin