divendres, 31 de juliol del 2009

Des de Barcelona recordant el Pirineu...

En un dels meus darrers posts des del Pirineu aragonès, concretament el del dia 28/07, (vegeu aquí), vaig dir que en arribar a Barcelona penjaria algun petit vídeo que he anat fent aquests dies per aquests paratges esplèndids del Pirineu aragonès.

No em vull fer pesat i he escollit el que em sembla més representatiu i del lloc potser menys conegut del Pirineu, ja que és el de la Basa de la Mora, situada en una de les estribacions del Cotiella.

Espero que us agradi l'indret, per mi és un lloc preciós...

3 comentaris:

Xiruquero-kumbaià ha dit...

Renoi quines vacances! Ja et demanaré informacions -a part de repassar els teus posts- quan hi vagi.
Encara que amb retard, felicitacions a la Marta.

Salvador ha dit...

La Marta que la tinc aquí al costat ara mateix, t'agraeix el record i la deferència.
Ja veuràs que el dia del seu onomàstic va coincidir amb el meu post número 200 i li vaig dedicar.

Que tinguis un bon estiu i ens veiem a la tardor en alguna de les vostres sortides de veterans, per cert quan tingueu el programa del primer trimestre feu-me'l arribar, si et plau...
Una abraçada

Jordi Lluís Pi ha dit...

Excelents fotografies d'uns recons del Pirineu, que m'estimo molt.
Concretament la vall de Remuñe i el massis de les Maladetes van ser les meves primeres experiencies en l'alta muntanya quant jo era jovenet, sobre els anys 1965. Crec que tenim que preservar tot aquet patrimoni paisatgistic i crec que la millor manera es estimarlo i donar.ho a coneixer a les noves generacions perque l'admirin i el respectin com un tresor molt fràgil.Felicitats per tot el teu reportatge. Que hi puguis tornar ben aviat!.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin