dijous, 25 de febrer del 2010

3er. Aniversari d'aquest BLOG...

Mare de Déu, i com passa el temps...!!!

Sembla que era ahir mateix, i gairebé sense adonar-me'n ja han passat tres anys des d'aquell 25 de febrer de 2007, quan em vaig llençar a l'aventura d'obrir un Blog.

Poc em pensava jo aleshores tot el que aniria descobrint i aprenent a través d'aquesta eina tan original i tant universal.

Tres anys és una fita en la que molts blocaires es dediquen a fer estadístiques i números, com vaig fer jo mateix en el meu primer aniversari, però avui no em voldria fer pesat en això, però alguns càlculs i estadístiques si que em fa gràcia de fer... Si no m'he descomptat aquest deu ser el post 266 que faig al Sorrobloc. La progressió ha anat creixent, 70 posts al 2007, 75 al 2008, 106 al 2009, i de moment només 15 en el que portem d'aquest any. Això fa un promig de 89 posts cada any, és a dir un post cada 4 dies aprox.

Evidentment, al costat dels blocaires que cada dia fan un o més d'un post, és gairebé insignificant, però és la meva realitat i n'estic força satisfet.

Fa gràcia veure com els comptadors van sumant visites: el primer comptador que vaig instal·lar i el més antic, l'StatCounter, ja està registrant més de 32.ooo obertures del blog. Detecto que tinc uns 15/30 lectors fidels que cada dia consulten el meu blog, i constato també que n'hi ha alguns que llegint les meves detallades i llargues cròniques de viatges s'hi arriben a passar hores...

I també fa gràcia veure com algunes consultes venen de tot arreu i de llocs a vegades insospitats. Evidentment les del nostre país s'emporten la palma, però després segueixen els EE.UU. amb 260, França 65, Alemania 50, Itàlia 50, Europa 35, Regne Unit 35, Argentina 23, Portugal 23, Brasil 19, Polònia 15, Suecia, Canadà i Bèlgica 14, i etc. etc.

Però tot això és un tema menor al costat del que m'aporta aquest món dels blocs. Les noves relacions i les amistats que dia a dia vas construint i descobrint. Les informacions i tot allò que aprens i descobreixes a través de la lectura d'altres blogs. Aquesta per a mi és la millor experiència acumulada durant aquests tres anys, i la que t'anima a continuar treballant i explorant aquest món apassionant.

Gràcies altre cop a tots els amics als que us agrada llegir-me...!!!

* * *
Tercer Aniversari del blocaire “Sorrobloc” - 25 de febrer de 2010 -

15 comentaris:

Júlia ha dit...

Felicitats!!!

Eulàlia Mesalles ha dit...

Moltes felicitats Salvador!!I a seguir 3 anys més... o 30! O 300 (calla, ara potser m'he passat)...

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Felicitats!

Tres anys a Internet és una eternitat.

Marta ha dit...

Enhorabona! Ara ja vas pel quart any.
I tant que passa el temps!!!!!, només cal veure una de les fotos relacionades. Endavant!

Salvador ha dit...

Gràcies companys blocaires pels vostres bons desitjos i tant matiners...!!

kweilan ha dit...

Moltes felicitats per aquest tercer aniversari. Enhorabona!

VVMM ha dit...

"Gràcies altre cop a tots els amics als que us agrada llegir-me...!!!"

No Salvador, GRÀCIES a tù per escriure!!!

Xiruquero-kumbaià ha dit...

Amunt i crits! Sorro, que sigui per molts més.

rogoto ha dit...

Per molts any i endavant!

L'Espolsada llibres ha dit...

Per molts anys!

unjubilado ha dit...

Felicidades, espero poder felicitarte muchos años.
Saludos

Salvador ha dit...

Avui que ja fa tres anys i un dia del meu tercer aniversari, us vull agrair a tots els que m'heu felicitat el vostre suport.
A tots vosaltres: Julia, Eulalia, Victor, Marta, Kweilan, MMVV i rogoto (que per cert no se qui sou?), Pere-Xiruquero, Fe i Emilio Gil, us dono les gracies i confio que ens anirem trobant encara molts anys mes per aquest mon apassionant de la Blogosfera.

Daniel Vidal ha dit...

Felicitats, per la feina feta i la constància.!!

VVMM ha dit...

Vas estar a Polonia i vas escriure al llibre de visites de la guía Ewa parlan del teu blog.
Jo tambe la vaig tenir de guia i des de les hores te segueixo.

Yayo Salva ha dit...

Enhora bona, "tocayo"!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin